Jaa sisältö

Ylläpito- ja tukipalveluasiakas

Kiitos, että olet valinnut JK-Center:n ylläpito- ja tukipalvelut käyttöösi, tai olet mahdollisesti uusi tukiasiakas. Alta löydät pikakuvakkeet huoltopyyntölomakkeeseen ja etätukiohjelmaan. Tämä palvelu on tarkoitettu yritys- ja sopimusasiakkaillemme. JK-Center etätuki on malliesimerkki kustannustehokkaasta, tietoturvallisesta ja helppokäyttöisestä etätukiratkaisusta. 

Huoltopyyntölomake

Voit lähettää sähköisen palvelupyynnön oheisesta pikakuvakkeesta. Otamme sinuun yhteyttä kun se sinulle parhaiten sopii.

Yrityshuollon Helpdesk palvelu:

Avoinna arkisin klo 8.00 - 17.00
0400 57 57 26 tai helpdeskjkcenter.fi

JK-Center etätuki

Kaipaatko tietokoneellesi huolto- tai asennusapua.

Nyt se onnistuu, otamme koneeseesi huoltoyhteyden ja voit jättää  huollot /  asennukset meidän vastuulle. Sovi kanssamme huolto JK-Center etätukiohjelmalla. Voimme asentaa lisälaitteet, ohjelmistot ja tarvittaessa poistaa virukset / vakoiluohjelmat koneeltasi ja voit pitää koneen yrityksen- tai kotisi tiloissa.

Menettele seuraavasti: Lataa JK-Center etätukiohjelma seuraavasta linkistä.

Soita meille ja klikkaa yhteys auki. Kysymme puhelimessa etätuen ilmoittaman ID-koodin, jonka jälkeen voimme etähallita konettasi istunnon kestäessä.

Yrityshuolto Helpdesk

0400 57 57 26 tai helpdesk(@)jkcenter.fi

Helpdesk palvelusta saat nopeasti ja vaivattomasti tilattua yritykseesi huoltomiehen paikalle tai etätuen.

Voit myös lähettää sähköisen palvelupyynnön osoitteessa: JK-Center sähköinen palvelupyyntö

Jaa sisältö