ICT-ylläpito sopimukset

Ylläpitosopimus on tehokkain ja joustavin tapa huolehtia siitä, että yrityksesi tietoverkon ja laitteiston (ICT-järjestelmän) hallinta on aina osaavissa käsissä, ja että asiantunteva apu on lähellä jos sitä tarvitaan. Ylläpitosopimus antaa yrityksellesi mahdollisuuden keskittyä omaan liiketoimintaansa sen sijaan, että aikaa ja energiaa menisi tietotekniikan hallinnointiin.

Ylläpito Pro

Tämä sopimusmuoto on meidän "ns" kumppanuus sopimus jossa aidosti sitoudumme asiakkaan ICT-järjestelmän ylläpitoon ja kehitykseen.

  • Ylläpito_Pro:n hinta määräytyy ympäristön ja konemäärän mukaan.
  • KK-hintaan kuuluu N-able etähallinta ohjelma.
  • Huollon vasteaika lähtee 4h etänä ja 24h paikanpäällä.
  • Serveri tarkastetaan / huolletaan kuukausittain. 
  • Säännölliset huoltovälit.
  • Tarvikehankinnat mahdollista suorittaa kuukausikoonnilla.
  • Asiakkaalle nimetty huoltovastaava ja tälle varamies, huoltotilaukset suoraan huoltomiehelle / varahenkilölle tai helpdesk:n kautta.
  • Mahdollisuus jatkuvaan päivystykseen.
  • Sopimus edellyttää dokumentoinnin asiakkaan ICT-järjestelmästä ja säännölliset huollot, dokumentointi suoritetaan heti sopimuksen syntymisen jälkeen. 
  • Lisäksi pidämme vuosittain ICT-järjestelmän kehityspalaverin asiakkaan kanssa.

Sopimuksia on mahdollista yhdistellä, esim: yrityksen serverit ja kriittiset laitteet ylläpito Pro:lla ja muut vähemmän kriittiset laitteet ylläpito basic:llä.